LeBron James ponownie rozgrzał koszykarski świat do czerwoności, publikując tajemnicze wideo zatytułowane „The Decision of All Decisions”. Fani spekulowali o możliwym zakończeniu kariery, jednak ostatecznie okazało się, że to… reklama. Na całą sytuację błyskawicznie zareagował trener Los Angeles Lakers, JJ Redick.
„The Decision of All Decisions” – czyli marketingowy majstersztyk
W poniedziałkowy wieczór LeBron James opublikował krótki, enigmatyczny film, który momentalnie wywołał lawinę komentarzy. Wielu fanów i ekspertów zastanawiało się, czy 40-letni gwiazdor planuje ogłosić koniec swojej legendarnej kariery.
Zamiast pożegnania z parkietem, otrzymaliśmy jednak ogłoszenie przedłużenia współpracy LeBrona z marką Hennessy. Nowa kampania promuje edycję specjalną – Hennessy V.S.O.P Limited Edition by LeBron James.
Redick: „Wszyscy wiedzieliśmy, że to reklama”
Na medialną burzę wokół „Drugiej Decyzji” szybko zareagował JJ Redick, trener Lakers i były partner Jamesa z podcastu. Podczas rozmowy z dziennikarzami nie krył rozbawienia całą sytuacją.
– Jesteście idiotami – powiedział Redick, cytowany przez Dave’a McMenamina z ESPN. – Wszyscy w naszym kręgu wiedzieliśmy, że to reklama. Nikt nie panikował z powodu tego posta.







